Dokud se nenaučíš létat, musíš v tom umět chodit...

Cvičení podle typu postavy

5. listopadu 2007 v 9:53 |  formování postavy
Jaký máte typ postavy, jste hruška, jablko, chřest, mrkev nebo paprika? Pročtěte si následující rozdělení a přijdete na to, jakému sportu byste se měla s vaším typem postavy věnovat .
Typ mrkev
Znaky: atletická postava s širokými rameny, do V - formována záda, štíhlé boky a hezky vytvarované štíhlé nohy.
Jak trénovat: tento typ snadno vytváří svaly, proto musí být opatrný, aby tělo nepřetrénoval (nepříliš vytrénoval).Ideální je vyvážený trénink celého těla, strečink pro nohy, aby se svaly příliš nevytvářely.
Typy sportů: V porovnání s ostatními typy nepatříte k těm, kterým se tuk ukládá. Jste stvořeni pro každý vytrvalostní sport. Omezení: u plavání se držte zpět, abyste si nevybudovali příliš široká svalnatá záda.
Typ paprika
Znaky: Nahoře plná, dole také, a v pase se tuk ukládá velmi snadno. Mimo to záda jsou často úzká, paže a nohy relativně krátké.
Jaktrénovat: Cílené spalování tuku a lehká silová vytrvalostní cvičení jsou ideální, aby zmobilizovaly svaly a jejich elasticitu, avšak v žádném případě by se nemělo stát, že se z Vás stane obrovská masa svalů .
Typy sportů: Důležité tolik pohybu kolik jen snesete. Proto by svalové napětí mělo být kombinováno.
Dobré pro začátek : walking (zrychlená chůze) a aqua-jogging (běh ve vodě) 3 krát týdně.


Typ chřest
Znaky: Paže a nohy jsou dlouhé a velmi štíhlé. Záda jsou často úzká, malá prsa a malé hýždě.
Jak trénovat: Tady je vytvoření svalů spíše nesnadné, doporučuje se , vypracovávat celé tělo postupně, na začátku s vícerým opakováním, později s větším silovým vypětím a nižším opakováním.
Nezapomínejte na lýtka.
Typy sportů: Nejlépe je 2krát týdně walking (rychlá chůze) nebo jogging střídán s Inline-Skatingem, plaváním nebo Aqua-Joggingem (běh ve vodě).


Typ jablko
Znaky: Zaoblená postava - pokud přiberete, jsou nabraná kila viditelná především na bříšku a pažích. Nohy jsou štíhlé a hezky tvarované.
Jak trénovat: Paže, záda a bříško potřebují intenzívní silové vytrvalostní cvičení. Důležité je však věnovat se bokům a prsům, aby se i tyto partie prokrvily. Bříško při tréninku silně stahujte.
Typy sportů: Důležité je zmobilizování srdečního-oběhového-systému, pouze tak lze tuk efektivně spalovat. Perfektní druhy sportů pro Vás: Walking, Jogging nebo veslování a to 3-krát týdně.

Typ hruška
Znaky: Horní část těla štíhlá, a postupně se směrem dolů rozšiřuje, protože každý gram navíc se ukládá především na bocích a stehnech.
Jak trénovat: Abychom vylepšily proporce je nutné, aby horní část těla byla dobře vypracovaná. Pro spodní část těla platí: Cvičení s malou silovou zátěží , ale časté protažení boků a stehen , prokrvení , tím se tkáň rychleji stáhne a tuk se efektivně odstraní.
Typy sportů: Abychom se zbavili tukových polštářků je doporučen: Walking (rychlá chůze) a Aqua-Jogging (běh ve vodě) a nejlépe 3krát týdně.
//<![CDATA[ //]]>
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 elle elle | Web | 20. ledna 2008 v 12:15 | Reagovat

jééééé, to jsou super rady!! já bych tak chtěla být chřest!!!:-))))))))) zatím jsem hruška:-(((((((( a pořádná,..............chjo

2 jersey jersey | 31. května 2008 v 18:02 | Reagovat

mno némám ani jednu

3 marty321 marty321 | E-mail | Web | 1. července 2008 v 23:00 | Reagovat

všem vám doporučuji jízdu na kole, stačí když kliknete na web

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.